З семи магістральних веломаршрутів у Києві наразі проєктуються лише два
У березні 2019 року транспортна комісія Київради підтримала вимоги велосипедистів після лежачого протесту під КМДА. Як вона виконує свої зобов'язання?
У березні 2019 року транспортна комісія Київради підтримала вимоги велосипедистів після лежачого протесту під КМДА. Як вона виконує свої зобов'язання?
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Киянин Сергій Пасюта на своїй сторінці у Facebook підбиває підсумки чи були виконані вимоги велосипедистів після «лежачого» протесту під стінами КМДА. Він наголосив, що на відміну від муніципалітетів європейських та американських міст, після епідемії коронавірусу київська влада не оголошувала розбудову тимчасових велосмуг, де містяни могли б пересуватися, уникаючи скупчення людей та не створювючи затори.
Читайте також: Очільники Мілану розповіли, як зміниться його транспорт після карантину.
«20 березня 2019 року київська влада в особі Віталія Кличка як голови КМДА і Київради одночасно взяла на себе 11 дуже конкретних зобов’язань перед велосипедною спільнотою міста. Цьому передував лежачий протест велосипедистів під стінами КМДА під гаслом «Досить нас вбивати». Приводом стала смерть велосипедиста Діаса Мужева: автівка збила його на велопереїзді на проспекті Бажана, а через 12 днів від тяжких травм чоловік помер у лікарні».
Тоді вимоги велосипедистів підтримала транспортна комісія Київради, Віталій Кличко був присутнім на засіданні особисто. Всі вимоги Сергій Пасюта зібрав у так званих «Березневих статтях» тут.
Він повідомляє, що вже перший пункт про виділення грошей на велосипедну інфраструктуру виконаний не повністю, а з семи магістральних веломаршрутів зараз проєктуються тільки два: Солом’янка-Центр, тендер на розбудову якого оголошували щонайменше сім разів та частина веломаршруту на Набережному шосе. За його словами, проєкти мали завершити до кінця 2019 року. Загалом до Велоконцепції Києва, затвердженої Київрадою у 2018 році, вписані 15 першочергових магістральних веломаршрутів.
Сергій Пасюта зазначає, що у початковій редакції бюджету на 2019 рік веломаршрутів було сім (по 100 тисяч гривень на кожен):
1) Виноградар – Центр;
2) Воскресенка – Центр;
3) Куренівка – Центр;
4) Лісовий масив – Центр;
5) Оболонь – Поділ – Центр;
6) Солом’янка – Центр;
7) Велодоріжка по Набережному шосе від Поштової площі до мосту ім. Патона.
У 2018 році в бюджет столиці заклали 50 мільйонів гривень на розвиток велосипедної інфраструктури, а саме на проєктування та будівництво у 2018 році трьох закладених у Велоконцепцію Києва маршрутів: Солом’янка – Центр, Виноградар – Центр, Оболонь – Центр.
Велосмуги також розбудовуватимуть на окремих вулицях в рамках середніх та капітальних ремонтів (до прикладу на вул. Леонтовича, Ярославів Вал, Пушкінській, Рейтарська, Золотоворітська, Туполєва, Заболотного, Палладіна, проспект Бандери, в майбутньому — проспект Любомира Гузара і вулиця Борщагівська).
Від 01.09.2018 це обов’язкова вимога нових ДБН: передбачувати в проєкті вулиць велосмуги чи велодоріжки, без яких вони не пройдуть експертизу. Згадані ділянки проєктуються різними компаніями.
Фото обкладинки: facebook.com/gustelev.pao
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті